Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kan jag ha tjejskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 96599" data-attributes="member: 13863"><p>Jag har visserligen passerat 13 bast tre gånger, men jag tänkte ändå ge dig några duktigt goda råd! Den stora skillnaden på tjej och killskidor är att tjejskidorna är blå och/eller rosa medan killskidorna kan vara i alla färger förutom just blå och rosa. </p><p></p><p>Så om du har ett par blå eller vita pjäxor och en matchande overall (overall är ett absolut nödvändigt attribut för att föra tjejskidor) är det bara att välja bland alla de tjejskidor som poppat upp i skidbutikerna i år. Val av längd är ju som du vet oerhört svårt, men jag förslår att du köper de längsta du kan hitta, vilket sannolikt är omkring 160 cm...</p><p></p><p>Den enda risk med detta skidval, som jag uppfattar det, är att du kan uppfattas som mycket attraktiv inom speciella kretsar. För att minska denna risk föreslår jag att du undviker rosa overall med vit pälskrage. Om det inte bekymrar dig (eller trvärtom) är det bara att ta steget fullt ut.</p><p></p><p>Lycka till med ditt skidval! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 96599, member: 13863"] Jag har visserligen passerat 13 bast tre gånger, men jag tänkte ändå ge dig några duktigt goda råd! Den stora skillnaden på tjej och killskidor är att tjejskidorna är blå och/eller rosa medan killskidorna kan vara i alla färger förutom just blå och rosa. Så om du har ett par blå eller vita pjäxor och en matchande overall (overall är ett absolut nödvändigt attribut för att föra tjejskidor) är det bara att välja bland alla de tjejskidor som poppat upp i skidbutikerna i år. Val av längd är ju som du vet oerhört svårt, men jag förslår att du köper de längsta du kan hitta, vilket sannolikt är omkring 160 cm... Den enda risk med detta skidval, som jag uppfattar det, är att du kan uppfattas som mycket attraktiv inom speciella kretsar. För att minska denna risk föreslår jag att du undviker rosa overall med vit pälskrage. Om det inte bekymrar dig (eller trvärtom) är det bara att ta steget fullt ut. Lycka till med ditt skidval! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kan jag ha tjejskidor?
Tillbaka
Topp