Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
kan jag köra med min cykel i en downhillbana?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kujanpaa" data-source="post: 437738" data-attributes="member: 49608"><p>felix: Tvivlar starkt på att de där cyklarna håller i Åre för hårdkörning. Klart de håller om du fiser ner som agda 80 bast nerför skutan, men ska du hålla ett tempo behöver du nog en lite bättre cykel än så för att hålla. Sen ser man ju ergonomin på yosemitecyklarna. Man skulle ju ramla av cykeln för att den är så äcklig att sitta på.</p><p></p><p>Aha, såg den där gråa texten jag med nu. Hoppas du varit ironisk i denna tråden, annars är det ju synd om dig:P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kujanpaa, post: 437738, member: 49608"] felix: Tvivlar starkt på att de där cyklarna håller i Åre för hårdkörning. Klart de håller om du fiser ner som agda 80 bast nerför skutan, men ska du hålla ett tempo behöver du nog en lite bättre cykel än så för att hålla. Sen ser man ju ergonomin på yosemitecyklarna. Man skulle ju ramla av cykeln för att den är så äcklig att sitta på. Aha, såg den där gråa texten jag med nu. Hoppas du varit ironisk i denna tråden, annars är det ju synd om dig:P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
kan jag köra med min cykel i en downhillbana?
Tillbaka
Topp