Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kan jibbers åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petronela" data-source="post: 38413"><p>Det är ju jävligt bra med jibbers. När jag var och åkte för ett par veckor sedan hade det kommit ett par dm nysnö. Jag var tyvärr lite sen efter 36mils bilkörning och kom en timme sent till berget. Jag trodde förståss att all den nya härliga snön var uppåkt, men det var helt orört. Alla parkråttor stod och byggde på hopp, kan det bli bättre. Jag tycker mycket om hasande parkråttor som står och hänger runt något litet hopp. De brukar ju oftast ägna halva dan åt att bygga dem. </p><p></p><p>Dessutom tar jag tar starkt avstånd från alla typer av fördomar på små jibbers och jag tycker inte ni skall hacka på dessa små Tanner Hall kopior, det är ju bra att de håller sig bredvid liften så att mammorna kan se dem.Dessutom har vi seriösa skidåkare aldrig haft det bättre, alla håller sig borta från offpisten och om vi kommer ner i pisten ”transporten” så är det ju bara kul med lite rundnings märken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petronela, post: 38413"] Det är ju jävligt bra med jibbers. När jag var och åkte för ett par veckor sedan hade det kommit ett par dm nysnö. Jag var tyvärr lite sen efter 36mils bilkörning och kom en timme sent till berget. Jag trodde förståss att all den nya härliga snön var uppåkt, men det var helt orört. Alla parkråttor stod och byggde på hopp, kan det bli bättre. Jag tycker mycket om hasande parkråttor som står och hänger runt något litet hopp. De brukar ju oftast ägna halva dan åt att bygga dem. Dessutom tar jag tar starkt avstånd från alla typer av fördomar på små jibbers och jag tycker inte ni skall hacka på dessa små Tanner Hall kopior, det är ju bra att de håller sig bredvid liften så att mammorna kan se dem.Dessutom har vi seriösa skidåkare aldrig haft det bättre, alla håller sig borta från offpisten och om vi kommer ner i pisten ”transporten” så är det ju bara kul med lite rundnings märken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kan jibbers åka?
Tillbaka
Topp