Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan K2 Phat Luv 06/07 vara något att ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 377768" data-attributes="member: 73781"><p>Vart skall ni åka?</p><p></p><p>Köpte ett par Phat Luv till tjejen då jag kände att det var oerhört mycke skida för pengarna. Köpte mer marker 11or och då kostade ett par typ 290 Euro eller något sånt. </p><p></p><p>Finns kanske skidor som är bättre men prisvärdheten är otrolig.</p><p></p><p>Dessutom så är det en skida som används av Canadensiska Cat ski företag.</p><p></p><p>Sen beror det väl lite på vilken typ av offpist hon skall åka. Är det mycke ren puder så är det givet. Är det mer uppkört och slagit så vet jag inte hur den är men misstänker att den kan vara lite sladdrig då den är rätt mjuk. Är nog ingen offpist pansarvagn.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 377768, member: 73781"] Vart skall ni åka? Köpte ett par Phat Luv till tjejen då jag kände att det var oerhört mycke skida för pengarna. Köpte mer marker 11or och då kostade ett par typ 290 Euro eller något sånt. Finns kanske skidor som är bättre men prisvärdheten är otrolig. Dessutom så är det en skida som används av Canadensiska Cat ski företag. Sen beror det väl lite på vilken typ av offpist hon skall åka. Är det mycke ren puder så är det givet. Är det mer uppkört och slagit så vet jag inte hur den är men misstänker att den kan vara lite sladdrig då den är rätt mjuk. Är nog ingen offpist pansarvagn. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan K2 Phat Luv 06/07 vara något att ha?
Tillbaka
Topp