Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan K2 Phat Luv 06/07 vara något att ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 378171" data-attributes="member: 73781"><p>Trysil är underskattat.... </p><p></p><p>Tänkte också ta upp Auran men sen så blev jag tveksam... 50kg är väldigt lätt för att åka på en "Mantra" (Aura är igentligen samma skida)... Jag skulle faktiskt gå för den något mjukare och kanske något tristare Phatt Luv speciellt med tanke på priset.</p><p></p><p>Finns en annan skida som jag kan rekommendera Scott Rosa (förra årets tjejmodel av Scott Mission altså även den). Är en något smalare skida men fortfarande lite bredare 126/86/113. En tjejkompis kör den och kör väldigt mycke på teknik och inte så mycke på styrka, hon älskar skidan. Dock är min kompis tyngre men det spelar i det här fallet inte så stor roll då det är en mjuk skida. Kan vara så att den är mer allround än Phatt Luven och däför även skulle vara en bra Trysil offpist skida.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 378171, member: 73781"] Trysil är underskattat.... Tänkte också ta upp Auran men sen så blev jag tveksam... 50kg är väldigt lätt för att åka på en "Mantra" (Aura är igentligen samma skida)... Jag skulle faktiskt gå för den något mjukare och kanske något tristare Phatt Luv speciellt med tanke på priset. Finns en annan skida som jag kan rekommendera Scott Rosa (förra årets tjejmodel av Scott Mission altså även den). Är en något smalare skida men fortfarande lite bredare 126/86/113. En tjejkompis kör den och kör väldigt mycke på teknik och inte så mycke på styrka, hon älskar skidan. Dock är min kompis tyngre men det spelar i det här fallet inte så stor roll då det är en mjuk skida. Kan vara så att den är mer allround än Phatt Luven och däför även skulle vara en bra Trysil offpist skida. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan K2 Phat Luv 06/07 vara något att ha?
Tillbaka
Topp