Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kan man använda samma Formgjutna sulor till olika
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 813870" data-attributes="member: 13307"><p>Ok, måhända kan det vara så att det inte är att rekommendera en flytt av gjuten sula (där låter jag ngn annan komma med facit), men att det skulle vara av anledningen som du nämner låter imho jättemärkligt. På vilket sätt påverkas dessa variabler av sulans utseende. Det enda som är föränderligt skulle väl vara att den nya sulan är som du säger bredare eller smalare, men höjd osv ser jag ingen relevans i eftersom sulan gjuts utanför skon... Om det blir fel där så torde det sannolikt bero på att man köpt fel sko nu eller förut inte sulan i sig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 813870, member: 13307"] Ok, måhända kan det vara så att det inte är att rekommendera en flytt av gjuten sula (där låter jag ngn annan komma med facit), men att det skulle vara av anledningen som du nämner låter imho jättemärkligt. På vilket sätt påverkas dessa variabler av sulans utseende. Det enda som är föränderligt skulle väl vara att den nya sulan är som du säger bredare eller smalare, men höjd osv ser jag ingen relevans i eftersom sulan gjuts utanför skon... Om det blir fel där så torde det sannolikt bero på att man köpt fel sko nu eller förut inte sulan i sig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kan man använda samma Formgjutna sulor till olika
Tillbaka
Topp