Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kan man bli för gammal för att säsonga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aronjansson" data-source="post: 465362" data-attributes="member: 85505"><p>aronjansson skrev:</p><p> klart du skall sessonga! gjorde min flörsta sesong i sälen i vinter. mycket kul! jag är dock bara 21 men en bra kompis jag träffade där hade vi 30års kalas för. inga problem han öste lik hårt som vi.</p><p> go snow grabben lycka till!/Aron</p><p></p><p>hahaahhaaa, som om 30 skulle var gammalt !</p><p></p><p>Åkmässigt lär ju inte var några problem alls, först vid 60 folk börjar tappa liiiite. Problem däremot om du tänker supa som 21 åringar, men varför skulle man göra det man har ju lärt sig saker.</p><p></p><p></p><p>som balanselius sa: åk mässigt e nog inga problem alls, med tanke på ålder! faan, jag trodde skidlrärar kåren bestod av enbart gamla tävlingsåkare, men det var ju en sjukt grov missbedömning! till och med jag som e enbart en glad(i mellanåt iaf) amatör funderade ju på vad folk tänkte på när de sökte som skidlärare!?</p><p></p><p>men balanselius det där med festande de e nog mycket individuellt, vissa öser hela natten lång fast de e över 30, och i bland e de även de dem som släpar med oss/mig på halvt galna kalas och helt galna efter fester!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aronjansson, post: 465362, member: 85505"] aronjansson skrev: klart du skall sessonga! gjorde min flörsta sesong i sälen i vinter. mycket kul! jag är dock bara 21 men en bra kompis jag träffade där hade vi 30års kalas för. inga problem han öste lik hårt som vi. go snow grabben lycka till!/Aron hahaahhaaa, som om 30 skulle var gammalt ! Åkmässigt lär ju inte var några problem alls, först vid 60 folk börjar tappa liiiite. Problem däremot om du tänker supa som 21 åringar, men varför skulle man göra det man har ju lärt sig saker. som balanselius sa: åk mässigt e nog inga problem alls, med tanke på ålder! faan, jag trodde skidlrärar kåren bestod av enbart gamla tävlingsåkare, men det var ju en sjukt grov missbedömning! till och med jag som e enbart en glad(i mellanåt iaf) amatör funderade ju på vad folk tänkte på när de sökte som skidlärare!? men balanselius det där med festande de e nog mycket individuellt, vissa öser hela natten lång fast de e över 30, och i bland e de även de dem som släpar med oss/mig på halvt galna kalas och helt galna efter fester! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kan man bli för gammal för att säsonga?
Tillbaka
Topp