Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan man förstöra gjuten innersko+sula pga. värme?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klod" data-source="post: 625864" data-attributes="member: 104092"><p>Tack för alla kreativa svar!</p><p></p><p>Jag brukar normalt inte tänka så mkt på det och som någon skriver, rumstemp fungerar oftast skapligt så tänker fortsätta med det. Och visst kan det vara på sin plats med att lufta sulorna då och då, men kanske inte varje dag! De apparaterna jag tänkt mest på är just de där "rör"-torkarna, de verkar så aggressiva så de tänker jag undvika!</p><p></p><p>Ha det!</p><p>/klod</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klod, post: 625864, member: 104092"] Tack för alla kreativa svar! Jag brukar normalt inte tänka så mkt på det och som någon skriver, rumstemp fungerar oftast skapligt så tänker fortsätta med det. Och visst kan det vara på sin plats med att lufta sulorna då och då, men kanske inte varje dag! De apparaterna jag tänkt mest på är just de där "rör"-torkarna, de verkar så aggressiva så de tänker jag undvika! Ha det! /klod [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan man förstöra gjuten innersko+sula pga. värme?
Tillbaka
Topp