Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kan man hyra boende i bara en-två månader?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan-B" data-source="post: 129233" data-attributes="member: 32765"><p>Tjenare</p><p></p><p>Jag och min kompis sitter i lite samma sitts, fast hade tänkt oss lite längre tid. Närmare bestämmt ca 1 januari till 15 mars dvs typ 10 veckor. Vi har inte hittat någonstans att bo enu men är öppna för flera olika orter. Har varigt Chamonix på tapeten som mest då det verkar lättast att fåtag på boende där. Vi kanske kan fixa något boende ihop, lättare att fixa en lägenhet för fyra. skriv i gestboken eller maila om det verkar interessant</p><p></p><p>hadé gött //Johan</p><p>johan_borgeson@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan-B, post: 129233, member: 32765"] Tjenare Jag och min kompis sitter i lite samma sitts, fast hade tänkt oss lite längre tid. Närmare bestämmt ca 1 januari till 15 mars dvs typ 10 veckor. Vi har inte hittat någonstans att bo enu men är öppna för flera olika orter. Har varigt Chamonix på tapeten som mest då det verkar lättast att fåtag på boende där. Vi kanske kan fixa något boende ihop, lättare att fixa en lägenhet för fyra. skriv i gestboken eller maila om det verkar interessant hadé gött //Johan johan_borgeson@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kan man hyra boende i bara en-två månader?
Tillbaka
Topp