Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
kan man tjäna pengar på freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 982867" data-attributes="member: 136103"><p>Att det vore rimligast kanske jag inte håller med om. Men finns videotjänster som fungerar på det viset så förstår att han undrar. Man bidrar ju ändå till att videosektionen är välbesökt och genererar trafik till sidan, utan videon inga views och inget att ha reklam för. Men sen behöver ju freeride tjäna pengar så det är ju därför dom säljer reklam men att öppna för att videor över x antal views börjar tjäna några kronor kanske inte är en idiotisk idé för att få fler att ladda upp filmer exklusivt här (tänker på produktionsbolag typ). </p><p></p><p>Jag är lite fundersam om vad freeride har för avtal när dom lägger upp t.ex traveling circus eller nimbus filmerna i sin egen videofunktion? Har dom rättigheterna till att använda det materialet, och i så fall att sätta reklam före dessa edits? Är bara nyfiken, inte kritisk. </p><p></p><p>Jag gillar freerides videofunktion och hade varit överlycklig om man kunde slippa reklamen helt innan filmerna. Kanske att man kunde donera för att slippa eller vad som helst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 982867, member: 136103"] Att det vore rimligast kanske jag inte håller med om. Men finns videotjänster som fungerar på det viset så förstår att han undrar. Man bidrar ju ändå till att videosektionen är välbesökt och genererar trafik till sidan, utan videon inga views och inget att ha reklam för. Men sen behöver ju freeride tjäna pengar så det är ju därför dom säljer reklam men att öppna för att videor över x antal views börjar tjäna några kronor kanske inte är en idiotisk idé för att få fler att ladda upp filmer exklusivt här (tänker på produktionsbolag typ). Jag är lite fundersam om vad freeride har för avtal när dom lägger upp t.ex traveling circus eller nimbus filmerna i sin egen videofunktion? Har dom rättigheterna till att använda det materialet, och i så fall att sätta reklam före dessa edits? Är bara nyfiken, inte kritisk. Jag gillar freerides videofunktion och hade varit överlycklig om man kunde slippa reklamen helt innan filmerna. Kanske att man kunde donera för att slippa eller vad som helst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
kan man tjäna pengar på freeride
Tillbaka
Topp