Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan NÅgon HjÄlpa Mig Med Dessa Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1080456" data-attributes="member: 14475"><p>LOL</p><p></p><p>Men håller med MnO, blocket funkar nog för dom med fin text <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> sen om du får 1500kr har jag ingen aning om. Skriv att du inte vet modellår, oanvända pistskidor låter väl bra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Med tanke på att folk köper raka skidor från 80-talet på blocket så skulle nästan inget förvåna mig. Är priset inom vad folk kallar överkomligt verkar man kunna sälja vilket skräp som helst och tror många har lika kul oavsett <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1080456, member: 14475"] LOL Men håller med MnO, blocket funkar nog för dom med fin text ;) sen om du får 1500kr har jag ingen aning om. Skriv att du inte vet modellår, oanvända pistskidor låter väl bra ;) Med tanke på att folk köper raka skidor från 80-talet på blocket så skulle nästan inget förvåna mig. Är priset inom vad folk kallar överkomligt verkar man kunna sälja vilket skräp som helst och tror många har lika kul oavsett ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan NÅgon HjÄlpa Mig Med Dessa Skidor
Tillbaka
Topp