Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Kan snowboard hjälpa unga missbrukare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erraoklabbe" data-source="post: 235581" data-attributes="member: 53031"><p>man drogar inte "bara" ,man tar droger och gör grejer det är det som är grejen .. oavsett drog.. super du så dansar du eller slåss. röker du så åker du skidor/bräda eller spelar tvspel/provåker tunnelbanelinjer och/eller lyssnar på musik.,.. dra inte alla knarkare över ett streck.</p><p></p><p>/jag knarkar inte jag bara sysslar med droger</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erraoklabbe, post: 235581, member: 53031"] man drogar inte "bara" ,man tar droger och gör grejer det är det som är grejen .. oavsett drog.. super du så dansar du eller slåss. röker du så åker du skidor/bräda eller spelar tvspel/provåker tunnelbanelinjer och/eller lyssnar på musik.,.. dra inte alla knarkare över ett streck. /jag knarkar inte jag bara sysslar med droger [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Kan snowboard hjälpa unga missbrukare?
Tillbaka
Topp