Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crilleee" data-source="post: 558597" data-attributes="member: 96492"><p>hej, jag ska till Kanada denna säsong, kommer att åka till Fernie för orkar inte med to cool for school köret i Whistler, OS hysterin och ett svin dyrt ställe.</p><p>Boendet i Fernie är inte så dyrt, cirka 3 tusen i månaden. Men då snackar vi eget rum och inte Chamonix sud style.(går ju att bo billigare) kommer börja fixa boende nu aug-sep via internet kommer åka med 2 andra en från Sverige oh en kanadensare som spenderat 4 säsonger där redan.</p><p>hör av dig om du har lust att dela boende så kan vi snacka lite</p><p></p><p>Fixat med arbetsvisum innan work and holiday heter youth program där. Fanns bara cirka 200 st kvar i july av totalt 1000 för 2009. Du kan ju söka för 2010 i JAN men då kommer du inte kunna arbeta förens jan och då är nog alla jobb borta. </p><p></p><p>Kommer köpa bil med de jag åker med för att kunna vara på plats efter dump och dra till närliggande orter. Samt dra över någon gång för att se OS.</p><p></p><p>Öst kusten ska du hålla dig borta ifrån om du inte vill åka stenhård park i 30 minus oh aldrig något pow.</p><p></p><p>Dricka och mat är billigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crilleee, post: 558597, member: 96492"] hej, jag ska till Kanada denna säsong, kommer att åka till Fernie för orkar inte med to cool for school köret i Whistler, OS hysterin och ett svin dyrt ställe. Boendet i Fernie är inte så dyrt, cirka 3 tusen i månaden. Men då snackar vi eget rum och inte Chamonix sud style.(går ju att bo billigare) kommer börja fixa boende nu aug-sep via internet kommer åka med 2 andra en från Sverige oh en kanadensare som spenderat 4 säsonger där redan. hör av dig om du har lust att dela boende så kan vi snacka lite Fixat med arbetsvisum innan work and holiday heter youth program där. Fanns bara cirka 200 st kvar i july av totalt 1000 för 2009. Du kan ju söka för 2010 i JAN men då kommer du inte kunna arbeta förens jan och då är nog alla jobb borta. Kommer köpa bil med de jag åker med för att kunna vara på plats efter dump och dra till närliggande orter. Samt dra över någon gång för att se OS. Öst kusten ska du hålla dig borta ifrån om du inte vill åka stenhård park i 30 minus oh aldrig något pow. Dricka och mat är billigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 09/10
Tillbaka
Topp