Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 13 feb!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mattias-J" data-source="post: 460670" data-attributes="member: 57450"><p>Som alltid är det ju omöjligt att förutspå om och när det kommer perioder med varmt väder. På samma sätt är det omöjligt att på förhand veta om och när det kommer extrema kallperioder som förvandlar bergen till isklumpar.</p><p>Men jag tycker inte du behöver vara rädd för att vädret ska ha slagit om till varmt vårväder redan då när du tänkt åka.</p><p>Som alltid är det en chansning och med tanke på bergens relativt låga höjd kan tillfälliga regnväder komma lite närsomhelst.</p><p></p><p>Så för att sammanfatta tycker jag absolut att du kan åka dit i mitten av februari!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mattias-J, post: 460670, member: 57450"] Som alltid är det ju omöjligt att förutspå om och när det kommer perioder med varmt väder. På samma sätt är det omöjligt att på förhand veta om och när det kommer extrema kallperioder som förvandlar bergen till isklumpar. Men jag tycker inte du behöver vara rädd för att vädret ska ha slagit om till varmt vårväder redan då när du tänkt åka. Som alltid är det en chansning och med tanke på bergens relativt låga höjd kan tillfälliga regnväder komma lite närsomhelst. Så för att sammanfatta tycker jag absolut att du kan åka dit i mitten av februari! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 13 feb!?
Tillbaka
Topp