Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LiDiS" data-source="post: 1040898" data-attributes="member: 116324"><p>Tjena!</p><p></p><p>Säsongar i st:anton redan och kom hem från en asien resa nyligen! Så nu blir det KANADA!!! :D</p><p>Sticker iväg mellan 1 nov-30e April(Något sånt). Siktar på att åka till Silverstar(schysst puder!!!), alt Whistler! </p><p>Har i stort sätt fixat jobb i Silverstar på ett hotell där! Men letar fortfarande boande för säsongen! Har boande med jobbet men då delar man rum med 4-6 andra och är inte helt hundra på om det är så najs under 6 månader(Våningssängar)! Men kan tänka mig dela med en till två personer!(lägenhet/stuga) </p><p>Så om någon har samma planer som mig hör gärna av dig så kanske vi ses/hörs! </p><p>Lättast att maila eller fb!</p><p>Anton@lidforss.se</p><p>Fb: Anton.lidforss</p><p></p><p></p><p>Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LiDiS, post: 1040898, member: 116324"] Tjena! Säsongar i st:anton redan och kom hem från en asien resa nyligen! Så nu blir det KANADA!!! :D Sticker iväg mellan 1 nov-30e April(Något sånt). Siktar på att åka till Silverstar(schysst puder!!!), alt Whistler! Har i stort sätt fixat jobb i Silverstar på ett hotell där! Men letar fortfarande boande för säsongen! Har boande med jobbet men då delar man rum med 4-6 andra och är inte helt hundra på om det är så najs under 6 månader(Våningssängar)! Men kan tänka mig dela med en till två personer!(lägenhet/stuga) Så om någon har samma planer som mig hör gärna av dig så kanske vi ses/hörs! Lättast att maila eller fb! Anton@lidforss.se Fb: Anton.lidforss Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada 14/15
Tillbaka
Topp