Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alander" data-source="post: 1042484" data-attributes="member: 81293"><p>Tjena!</p><p>Jag drar till Vancouver för utbytesstuider i ett år men tanken är att jag ska åka så mycket skidor som möjligt! Jag vet inte om jag träffar några skidtokiga människor när jag väl kommer dit men det hade iaf varit riktigt kul att komma och åka med några säsongare! Själv har jag spenderat säsongen 09/10 i Verbier och sen dess har jag spenderat så mycket tid jag har kunnat i alperna (det blir inte allt för mycket när man pluggar…). Jag åker till Vancouver om knappt två veckor men jag hör av mig här på freeride igen när det börjar närma sig skidsäsong!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alander, post: 1042484, member: 81293"] Tjena! Jag drar till Vancouver för utbytesstuider i ett år men tanken är att jag ska åka så mycket skidor som möjligt! Jag vet inte om jag träffar några skidtokiga människor när jag väl kommer dit men det hade iaf varit riktigt kul att komma och åka med några säsongare! Själv har jag spenderat säsongen 09/10 i Verbier och sen dess har jag spenderat så mycket tid jag har kunnat i alperna (det blir inte allt för mycket när man pluggar…). Jag åker till Vancouver om knappt två veckor men jag hör av mig här på freeride igen när det börjar närma sig skidsäsong! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada 14/15
Tillbaka
Topp