Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jacobnilz" data-source="post: 1062694" data-attributes="member: 154550"><p>Tjena freeride!</p><p></p><p>Jag och min kompis på 20 vårar ska åka till kanada och säsonga, det jag vill veta är allt från himmel och jord. Vi vet inte vart i Kanda vi ska ta vägen men letar efter något ställe där man kan få ut bästa möjliga åkning, alltså mycket puder, lagom fest och skön stämning. Vi tänkte spendera nästan ett helt år i där så gärna ett ställe som erbjuder bra late season åkning. </p><p></p><p>Tips på hur vi ska få jobb, boende och dylikt uppskattas något otroligt! </p><p>Om du har tidigare erfarenheter av att säsonga i Kanda så får du gärna skriva ner dina up and downs osv. </p><p>Tack på förhand! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jacobnilz, post: 1062694, member: 154550"] Tjena freeride! Jag och min kompis på 20 vårar ska åka till kanada och säsonga, det jag vill veta är allt från himmel och jord. Vi vet inte vart i Kanda vi ska ta vägen men letar efter något ställe där man kan få ut bästa möjliga åkning, alltså mycket puder, lagom fest och skön stämning. Vi tänkte spendera nästan ett helt år i där så gärna ett ställe som erbjuder bra late season åkning. Tips på hur vi ska få jobb, boende och dylikt uppskattas något otroligt! Om du har tidigare erfarenheter av att säsonga i Kanda så får du gärna skriva ner dina up and downs osv. Tack på förhand! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 15/16
Tillbaka
Topp