Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klod" data-source="post: 622684" data-attributes="member: 104092"><p>Hur är anslutningarna mellan orterna, är det lätt och ledigt att förflytta sig eller måste man fixa bil? Iom. att jag bara skall vara borta i 2 månader känns det lite extra surt om det är så att det krävs bil! Men jag får ju börja överväga Jackson hole och hoppas på att Blidee fixar en istället... :P! Förresten: varför skall du fixa visum? På ambassadens hemsida anges att det ej krävs (om man inte skall jobba, vilket jag inte skall), och samma gäller för USA, är man där för länge är det väl bara att ta en "dagstur" till USA så förnyas ditt turist-visum...</p><p></p><p>Hur rapp skall man var med att fixa boende för övrigt, börjar det bli svårt att hitta i början av hösten eller har man lite längre tid på sig?</p><p></p><p>/Klod</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klod, post: 622684, member: 104092"] Hur är anslutningarna mellan orterna, är det lätt och ledigt att förflytta sig eller måste man fixa bil? Iom. att jag bara skall vara borta i 2 månader känns det lite extra surt om det är så att det krävs bil! Men jag får ju börja överväga Jackson hole och hoppas på att Blidee fixar en istället... :P! Förresten: varför skall du fixa visum? På ambassadens hemsida anges att det ej krävs (om man inte skall jobba, vilket jag inte skall), och samma gäller för USA, är man där för länge är det väl bara att ta en "dagstur" till USA så förnyas ditt turist-visum... Hur rapp skall man var med att fixa boende för övrigt, börjar det bli svårt att hitta i början av hösten eller har man lite längre tid på sig? /Klod [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Tillbaka
Topp