Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klod" data-source="post: 622917" data-attributes="member: 104092"><p>Helsings alternativ låter fint och det låter ju definitivt som det mest vettiga sättet att hitta någonstans att bo bra/billigt! Sen det här med säsongskort... Det verkar ju finnas en uppsjö olika kombo-kort i Fernie, jag valde ett som jag tror täcker många berg och det kostar 1699:-. I Jackson hole kostar motsvarande istället 1970:- så det är ju inte 500:- utan 270:- i skillnad men jag kanske har kollat fel (sjukt rörig sida hor fernie), nu är detta dock utan "early bird"-erbjudande!</p><p></p><p>Förresten, då detta blir min första gång jag är borta ett tag, dessutom ensam: hur svårt är det att hitta folk att åka med. Vill ju inte gärna kila ut ensam då det verkar som det typiska rookie-misstaget ifall man vill fastna med söndriga korsband och frysa ihjäl :P. När man backpackar är det ju hur soft som helst att hitta folk att hänga med, men hur är det med skibums. Är folk generellt sugna på att hika med andra eller reser alla i gäng eller par (eller är det många ensamma säsongare som raggar folk på freeride)?</p><p></p><p>/Klod</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klod, post: 622917, member: 104092"] Helsings alternativ låter fint och det låter ju definitivt som det mest vettiga sättet att hitta någonstans att bo bra/billigt! Sen det här med säsongskort... Det verkar ju finnas en uppsjö olika kombo-kort i Fernie, jag valde ett som jag tror täcker många berg och det kostar 1699:-. I Jackson hole kostar motsvarande istället 1970:- så det är ju inte 500:- utan 270:- i skillnad men jag kanske har kollat fel (sjukt rörig sida hor fernie), nu är detta dock utan "early bird"-erbjudande! Förresten, då detta blir min första gång jag är borta ett tag, dessutom ensam: hur svårt är det att hitta folk att åka med. Vill ju inte gärna kila ut ensam då det verkar som det typiska rookie-misstaget ifall man vill fastna med söndriga korsband och frysa ihjäl :P. När man backpackar är det ju hur soft som helst att hitta folk att hänga med, men hur är det med skibums. Är folk generellt sugna på att hika med andra eller reser alla i gäng eller par (eller är det många ensamma säsongare som raggar folk på freeride)? /Klod [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Tillbaka
Topp