Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klod" data-source="post: 622945" data-attributes="member: 104092"><p>Helsing: Jo precis, det blir ju skönt lärorikt när olika åkare möts så det vore toppen om det blev så (det är så jag föreställer mig att det blir när jag dagdrömmer mig framåt de där 9 månaderna).</p><p></p><p>ArBr: För mig blir det bara bummande, pallar inte jobba (det gör jag nu + sommar + höst istället) och med tanke på att mitt schema bara tillåter 2 månader så vill jag helt fokusera på att bli bättre skidåkare under de 2 jag får!</p><p></p><p>Blidee:</p><p>Jag har felplacerat Jackson hole nått helt otroligt! Trodde det låg mkt. närmare gränsen än vad det gjorde, min lilla "visum-resa" blir mao. rätt menlös så glöm den! Vet du förresten (eller brorsan) om det är lika enkelt att fixa bil i Kanada som det är i USA? Du har ju en poäng om man skall jaga snön... </p><p></p><p>Hur mkt. räknar folk med att tura på dessa säsongsresor? Kör ni på randonné-utrustning eller (jag är kanske inte helt grön på offpist/puder men väldigt grön på längre turande)?</p><p></p><p>/Klod</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klod, post: 622945, member: 104092"] Helsing: Jo precis, det blir ju skönt lärorikt när olika åkare möts så det vore toppen om det blev så (det är så jag föreställer mig att det blir när jag dagdrömmer mig framåt de där 9 månaderna). ArBr: För mig blir det bara bummande, pallar inte jobba (det gör jag nu + sommar + höst istället) och med tanke på att mitt schema bara tillåter 2 månader så vill jag helt fokusera på att bli bättre skidåkare under de 2 jag får! Blidee: Jag har felplacerat Jackson hole nått helt otroligt! Trodde det låg mkt. närmare gränsen än vad det gjorde, min lilla "visum-resa" blir mao. rätt menlös så glöm den! Vet du förresten (eller brorsan) om det är lika enkelt att fixa bil i Kanada som det är i USA? Du har ju en poäng om man skall jaga snön... Hur mkt. räknar folk med att tura på dessa säsongsresor? Kör ni på randonné-utrustning eller (jag är kanske inte helt grön på offpist/puder men väldigt grön på längre turande)? /Klod [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Tillbaka
Topp