Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 622980" data-attributes="member: 76971"><p>Personligen tkr jag inte man märker någon skillnad på ett par alpinbindningar och ett par dukes, de är mer stabila vid alpinåkning är någon alpinbindning jag åkt på. Och du behöver ju inte rando-pjäxor för att tura, de flesta som inte är väldigt dedikerade och turar mkt mkt kör ju i vanliga alpin pjäxor. För mig funkar det fint iaf. </p><p></p><p>Det där med snöskor vid skogstur har du däremot jävligt rätt i! Turade upp i en brant skog i Serre Chevalier i julas och vi fick vända och gå åt andra hållet efter 5 meter hela tiden medan brädåkare vi hade med oss hade kunnat gå nästan rakt upp. Men på lite öppnare turer är stighudar guld värt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 622980, member: 76971"] Personligen tkr jag inte man märker någon skillnad på ett par alpinbindningar och ett par dukes, de är mer stabila vid alpinåkning är någon alpinbindning jag åkt på. Och du behöver ju inte rando-pjäxor för att tura, de flesta som inte är väldigt dedikerade och turar mkt mkt kör ju i vanliga alpin pjäxor. För mig funkar det fint iaf. Det där med snöskor vid skogstur har du däremot jävligt rätt i! Turade upp i en brant skog i Serre Chevalier i julas och vi fick vända och gå åt andra hållet efter 5 meter hela tiden medan brädåkare vi hade med oss hade kunnat gå nästan rakt upp. Men på lite öppnare turer är stighudar guld värt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Tillbaka
Topp