Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 623328" data-attributes="member: 76971"><p>Oki, jag hade väl tänkt dra iväg i slutet av dec ungefär. Min bror har gjort 3 säsonger, 2 i alperna och 1 i Kanada, enligt honom klarar man sig fint på 30 000 på en säsong i alperna. Självklart är det inget lyxliv men det funkar. I Kanada tror jag han la runt 45 000 eller så. Det känns inte som att det skulle vara alls omöjligt att skrapa ihop 50 - 60 000 fram till dec om man, som jag, bor hemma hos morsan/farsan och snålar en hel del.</p><p></p><p>Om det blir Norge så tappar man ju det där med betalt boende men tjänar ju mer och kanske inte går ut lika mkt på helger och så där så man borde kunna hålla övriga kostnader nere ganska mycket. Om man är 3-4 st som delar på boende så borde det ju att få ett ganska rimligt pris också tkr jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 623328, member: 76971"] Oki, jag hade väl tänkt dra iväg i slutet av dec ungefär. Min bror har gjort 3 säsonger, 2 i alperna och 1 i Kanada, enligt honom klarar man sig fint på 30 000 på en säsong i alperna. Självklart är det inget lyxliv men det funkar. I Kanada tror jag han la runt 45 000 eller så. Det känns inte som att det skulle vara alls omöjligt att skrapa ihop 50 - 60 000 fram till dec om man, som jag, bor hemma hos morsan/farsan och snålar en hel del. Om det blir Norge så tappar man ju det där med betalt boende men tjänar ju mer och kanske inte går ut lika mkt på helger och så där så man borde kunna hålla övriga kostnader nere ganska mycket. Om man är 3-4 st som delar på boende så borde det ju att få ett ganska rimligt pris också tkr jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Tillbaka
Topp