Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrElements" data-source="post: 625805" data-attributes="member: 88573"><p>Jag köpte ett begagnat säsongskort. Det är så de flesta gör om jag fattat det rätt. (för jävla dyrt annars) Ngt som är bra är att de bara har en liten bild på kortet, inget digitalt meck så som i alperna. Jag betalade 1200 kr för mitt kort. </p><p>Jag drog till The Raging Elk, ett hostel, helt ok boende, men lite dyrt i längden. Man kan börja där, träffa lite gött folk, (massa goa entusiaster där) och sedan hitta ett fastare boende. Jag fick även mitt liftkort där från en som skulle dra hem. (det var i mitten av februari)</p><p></p><p>Fernie är grymt bra. Snösäkert med ett system fyllt fokuserat på puder tillgänglighet. (helt rätt upplägg)</p><p>Väl där hade jag nog skaffat mig en bil så man kan ligga på nätet på kvällarna och kolla snörapporter. Man har mkt fet åkning runtom i trakten och Revelstoke, kicking horse mm ligger nära tillhands.</p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrElements, post: 625805, member: 88573"] Jag köpte ett begagnat säsongskort. Det är så de flesta gör om jag fattat det rätt. (för jävla dyrt annars) Ngt som är bra är att de bara har en liten bild på kortet, inget digitalt meck så som i alperna. Jag betalade 1200 kr för mitt kort. Jag drog till The Raging Elk, ett hostel, helt ok boende, men lite dyrt i längden. Man kan börja där, träffa lite gött folk, (massa goa entusiaster där) och sedan hitta ett fastare boende. Jag fick även mitt liftkort där från en som skulle dra hem. (det var i mitten av februari) Fernie är grymt bra. Snösäkert med ett system fyllt fokuserat på puder tillgänglighet. (helt rätt upplägg) Väl där hade jag nog skaffat mig en bil så man kan ligga på nätet på kvällarna och kolla snörapporter. Man har mkt fet åkning runtom i trakten och Revelstoke, kicking horse mm ligger nära tillhands. peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada 2010/2011
Tillbaka
Topp