Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada BC, Boende 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sebzon" data-source="post: 1046055" data-attributes="member: 149822"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag ska resa till Kanada i vinter men inte helt bestämt mig vart i landet det blir men gissar på att jag kommer välja Whistler. Har en biljett till Vancover första veckan i januari, vet att det är lite mitt i säsongen, men kan flytta den till tidigare datum också. Jag reser ensam och det är första gången jag åker till Kanada. Tänkte höra om det är någon/några andra sköna personer som också hade tänkt resa till Kanada och kunde tänka sig att dela boende eller behöver någon som flyttar in. </p><p></p><p>Är 28år och har åkt snowboard ett par år, absolut inget proffs och absolut inte heller någon nybörjar på brädan. </p><p></p><p>Om det låter intressant och om ni har några frågor så hör gärna av er! :D</p><p></p><p>Ha det bra! / Seb</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sebzon, post: 1046055, member: 149822"] Hallå! Jag ska resa till Kanada i vinter men inte helt bestämt mig vart i landet det blir men gissar på att jag kommer välja Whistler. Har en biljett till Vancover första veckan i januari, vet att det är lite mitt i säsongen, men kan flytta den till tidigare datum också. Jag reser ensam och det är första gången jag åker till Kanada. Tänkte höra om det är någon/några andra sköna personer som också hade tänkt resa till Kanada och kunde tänka sig att dela boende eller behöver någon som flyttar in. Är 28år och har åkt snowboard ett par år, absolut inget proffs och absolut inte heller någon nybörjar på brädan. Om det låter intressant och om ni har några frågor så hör gärna av er! :D Ha det bra! / Seb [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada BC, Boende 14/15
Tillbaka
Topp