Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada i vinter?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fridal" data-source="post: 184212" data-attributes="member: 64689"><p>Hejsan! Jag är en 19-årig tjej från Göteborg som ska dra till Kanada och säsonga i vinter, men har inte kommit särskilt långt i min planering! Finns det några roliga människor som har liknande planer? Skulle ju inte va fel och fixa nåt lite större boende ihop... =)</p><p>Jag hade tänkt mig antingen Whistler eller Banff, verkar som det är lite mer liv i dessa städer jämfört med exempelvis Fernie...</p><p>Hör gärna av er! </p><p></p><p>Kram Frida</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fridal, post: 184212, member: 64689"] Hejsan! Jag är en 19-årig tjej från Göteborg som ska dra till Kanada och säsonga i vinter, men har inte kommit särskilt långt i min planering! Finns det några roliga människor som har liknande planer? Skulle ju inte va fel och fixa nåt lite större boende ihop... =) Jag hade tänkt mig antingen Whistler eller Banff, verkar som det är lite mer liv i dessa städer jämfört med exempelvis Fernie... Hör gärna av er! Kram Frida [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada i vinter?!?
Tillbaka
Topp