Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada klippiga bergen februari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The_fifi" data-source="post: 1140953" data-attributes="member: 156767"><p>Hej!</p><p></p><p>Har haft en 3 veckor lång skidresa till Kanada planerad i ca 2 månadern nu. Men dem som jag skulle åka med har hoppat av, så nu står jag med en biljett men ingen att åka med. Finns det någon som har planer om att vara i Kanada (British Colombia/Allberta) och är sugna på en extra person med dem i offpisten? Säsongade för två vintrar sedan i Panorama så tänkte åka där några dagar annars Fernie, Revelstoke eller något annat härligt ställe. Bjuder på härligt sällskap, massor av puderstänk och afterskii. </p><p></p><p>Kram, </p><p>Josefine</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_fifi, post: 1140953, member: 156767"] Hej! Har haft en 3 veckor lång skidresa till Kanada planerad i ca 2 månadern nu. Men dem som jag skulle åka med har hoppat av, så nu står jag med en biljett men ingen att åka med. Finns det någon som har planer om att vara i Kanada (British Colombia/Allberta) och är sugna på en extra person med dem i offpisten? Säsongade för två vintrar sedan i Panorama så tänkte åka där några dagar annars Fernie, Revelstoke eller något annat härligt ställe. Bjuder på härligt sällskap, massor av puderstänk och afterskii. Kram, Josefine [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada klippiga bergen februari
Tillbaka
Topp