Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kanada, köpa där lr här, och vilka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 135800" data-attributes="member: 16085"><p>Svårt att säga, äldre skidor brukar de sälja ut oavsett, men det går ju aldrig att säga, jag önskar att jag hade sålt skidorna innan jag åkte över, fanns mycket kul. Fet skida är inte fel i Whistler, det är förvånansvärt mycket åkning som är nedanför trädlinjen mot vad man tror från reklam etc, men samtidigt så finns det väldigt mycket offpist som är tillgängligt efter lite hike, men bergen är ju inte som i alperna, toppen på whistler är på cirka 2300 meter har jag för mig, bara lite över 2000 hur som helst, men det dumpar när det väl dumpar så du har kul med ett par fetingar. Sen finns det cirka 200 pistade backar om du vill bränna nån dag, men se upp för typerna i gula västar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 135800, member: 16085"] Svårt att säga, äldre skidor brukar de sälja ut oavsett, men det går ju aldrig att säga, jag önskar att jag hade sålt skidorna innan jag åkte över, fanns mycket kul. Fet skida är inte fel i Whistler, det är förvånansvärt mycket åkning som är nedanför trädlinjen mot vad man tror från reklam etc, men samtidigt så finns det väldigt mycket offpist som är tillgängligt efter lite hike, men bergen är ju inte som i alperna, toppen på whistler är på cirka 2300 meter har jag för mig, bara lite över 2000 hur som helst, men det dumpar när det väl dumpar så du har kul med ett par fetingar. Sen finns det cirka 200 pistade backar om du vill bränna nån dag, men se upp för typerna i gula västar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kanada, köpa där lr här, och vilka?
Tillbaka
Topp