Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada / USA 2013-2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fnorling" data-source="post: 1003912" data-attributes="member: 71468"><p>Är i exakt samma situation. Jobba så inåt helvete hemma för att bara kunna åka bräda i Kanada. Känns lite sugigt att jobba om det kommer något episkt dump. Åker också själv. Men behöver man visum eller söka någonting i huvudtaget om man ska vara där några månader men inte jobba?</p><p></p><p>Jag var i BC i tio dagar på roadtrip med Xtravel och orten som jag gillade bäst var White Water, men orten är så liten att man nog tröttnar efter några veckor. Utav dom orterna jag var på ( Fernie, Nelson/white water, Golden/kicking horse och revelstoke) så känns Golden mest aktuellt. Lagom stort och stort skidområde i kicking horse. Sen så är det nära till Rogers pass om man vill tura i en nationalpark, som av vad jag hört är väldigt populär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fnorling, post: 1003912, member: 71468"] Är i exakt samma situation. Jobba så inåt helvete hemma för att bara kunna åka bräda i Kanada. Känns lite sugigt att jobba om det kommer något episkt dump. Åker också själv. Men behöver man visum eller söka någonting i huvudtaget om man ska vara där några månader men inte jobba? Jag var i BC i tio dagar på roadtrip med Xtravel och orten som jag gillade bäst var White Water, men orten är så liten att man nog tröttnar efter några veckor. Utav dom orterna jag var på ( Fernie, Nelson/white water, Golden/kicking horse och revelstoke) så känns Golden mest aktuellt. Lagom stort och stort skidområde i kicking horse. Sen så är det nära till Rogers pass om man vill tura i en nationalpark, som av vad jag hört är väldigt populär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada / USA 2013-2014
Tillbaka
Topp