Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada vinter 2010/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 779475" data-attributes="member: 49358"><p>Svårt att hitta ngt billigt som är nära liftarna. 5-6k i månaden för boende nära/i staden är väl "rimligt". Jag sj bodde i Creekside som ligger en liten bit från "smeten", Vail Inn, och fick betala 4500kr/månaden för 50m2 som vi var 5 o delade på.</p><p> Det är alltså svårt att komma undan billigt. Whistler är inte billigt och en säsong kostar en hel del (om man inte jobbar dvs). Jag la ut 42 000kr innan jag kom fram till whistler för resa, boende för 6 månader och liftkort. För den summan får man 4 bra månader i andra orter typ kicking horse men får då inte uppleva whistler in all its crazyness.</p><p>Summan av det hela... skare va fint så kostar det....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 779475, member: 49358"] Svårt att hitta ngt billigt som är nära liftarna. 5-6k i månaden för boende nära/i staden är väl "rimligt". Jag sj bodde i Creekside som ligger en liten bit från "smeten", Vail Inn, och fick betala 4500kr/månaden för 50m2 som vi var 5 o delade på. Det är alltså svårt att komma undan billigt. Whistler är inte billigt och en säsong kostar en hel del (om man inte jobbar dvs). Jag la ut 42 000kr innan jag kom fram till whistler för resa, boende för 6 månader och liftkort. För den summan får man 4 bra månader i andra orter typ kicking horse men får då inte uppleva whistler in all its crazyness. Summan av det hela... skare va fint så kostar det.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada vinter 2010/11
Tillbaka
Topp