Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada vinter 2010/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 796581" data-attributes="member: 42573"><p>Godkväll allesammans. Jag ser att den här tråden inte varit så aktiv på sista tiden, så lånar den för att berätta om min situation och plan.</p><p></p><p>Tänkte försöka förverkliga en dröm om att göra en säsong i Kanada innan det är dags att sätta sig i skolbänken. Mitt tanke är att hitta en ort där allt inte snortdyrt, som t.ex. Whistler. Jag är i första hand ute efter fin skidåkning, så festande kommer i andra även om jag inte är den som tackar nej. Då detta fortfarande endast är planer i mitt huvud så är inget närmare bestämt. Om ni nu går och letar efter en till kompis att dela hyran med är jag eran kille =)</p><p></p><p>Lite kort om mig. Jag är 24 år bor i Sundsvall och har åkt snowboard och skidor sen jag var ca 13 år, på senare år har det dock varit uteslutande skidor. jag tar mig ner för alla sorters pister, men utanför har jag fortfarande mycket att lära, något som jag hoppas på förbättra under säsongen. =)</p><p></p><p>Vill ni ha någon att dela hyran med eller rentav planera en säsong med släng iväg ett meddelande i gästboken eller mailen.</p><p></p><p>/ Christoffer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 796581, member: 42573"] Godkväll allesammans. Jag ser att den här tråden inte varit så aktiv på sista tiden, så lånar den för att berätta om min situation och plan. Tänkte försöka förverkliga en dröm om att göra en säsong i Kanada innan det är dags att sätta sig i skolbänken. Mitt tanke är att hitta en ort där allt inte snortdyrt, som t.ex. Whistler. Jag är i första hand ute efter fin skidåkning, så festande kommer i andra även om jag inte är den som tackar nej. Då detta fortfarande endast är planer i mitt huvud så är inget närmare bestämt. Om ni nu går och letar efter en till kompis att dela hyran med är jag eran kille =) Lite kort om mig. Jag är 24 år bor i Sundsvall och har åkt snowboard och skidor sen jag var ca 13 år, på senare år har det dock varit uteslutande skidor. jag tar mig ner för alla sorters pister, men utanför har jag fortfarande mycket att lära, något som jag hoppas på förbättra under säsongen. =) Vill ni ha någon att dela hyran med eller rentav planera en säsong med släng iväg ett meddelande i gästboken eller mailen. / Christoffer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada vinter 2010/11
Tillbaka
Topp