Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada vinter 2010/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sesafa" data-source="post: 806912" data-attributes="member: 115854"><p>Heey! </p><p></p><p>Læser lite snabbt igenom va folk skriver hær och det verkar som att de flesta væger mellan whistler och banff. Personligen hade jag tænkt mig banff nu till januari och ær sjukt pepp!</p><p></p><p>Jag har hørt att de finns lokala tidningar på internet dær de finns både jobb och boendeannonser. Vet inte specifikt adressen till dessa sidor men tænkte att en tidigare kanadasæsongare kanske vet mer? </p><p></p><p>Vi ær 4st (två tjejer å två killar) som ær pepp på att ev styra ihop en stor grupp å hyra ett hus eller en større lægenhet. </p><p></p><p>Allmænt søker jag tips før hur vi ska gøra sæsongen møjlig, men fræmst hur man fixar boende.. HELP PLEASE!</p><p></p><p>/Sandra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sesafa, post: 806912, member: 115854"] Heey! Læser lite snabbt igenom va folk skriver hær och det verkar som att de flesta væger mellan whistler och banff. Personligen hade jag tænkt mig banff nu till januari och ær sjukt pepp! Jag har hørt att de finns lokala tidningar på internet dær de finns både jobb och boendeannonser. Vet inte specifikt adressen till dessa sidor men tænkte att en tidigare kanadasæsongare kanske vet mer? Vi ær 4st (två tjejer å två killar) som ær pepp på att ev styra ihop en stor grupp å hyra ett hus eller en større lægenhet. Allmænt søker jag tips før hur vi ska gøra sæsongen møjlig, men fræmst hur man fixar boende.. HELP PLEASE! /Sandra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada vinter 2010/11
Tillbaka
Topp