Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada vs. Japan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Japanjojje" data-source="post: 450227" data-attributes="member: 79430"><p>Tror det är svårt att fixa homestay hos "vanliga" japaner- mest pga att det inte är så vanligt att göra så och att den stora majoriteten inte pratar engelska alls. </p><p>Jag har faktiskt inte hört talas om att någon ickestudent fixat homestay.</p><p>Men det kan ju vara lite annorlunda i den akademiska världen med vana vid utlänningar, utbytesstudenter och allt.</p><p></p><p>Men minshuku (japanskt pensionat) som jag nämnde förut kan vara nästan som homestay, då de kan vara väldigt små. Långtidspris går nog att fixa, fast lite dyrare blir det säkert.</p><p>Annars finns det nog lite långtidsboende med utlänningar på Hokkaido, men det är ju inte samma grej...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Japanjojje, post: 450227, member: 79430"] Tror det är svårt att fixa homestay hos "vanliga" japaner- mest pga att det inte är så vanligt att göra så och att den stora majoriteten inte pratar engelska alls. Jag har faktiskt inte hört talas om att någon ickestudent fixat homestay. Men det kan ju vara lite annorlunda i den akademiska världen med vana vid utlänningar, utbytesstudenter och allt. Men minshuku (japanskt pensionat) som jag nämnde förut kan vara nästan som homestay, då de kan vara väldigt små. Långtidspris går nog att fixa, fast lite dyrare blir det säkert. Annars finns det nog lite långtidsboende med utlänningar på Hokkaido, men det är ju inte samma grej... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada vs. Japan?
Tillbaka
Topp