Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada - Whistler, 2mån eller 4mån
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reeko" data-source="post: 126073" data-attributes="member: 31332"><p>Snart är det dags att stressboka upp allt och leta boende o.s.v. Jag och en annan poolare tänkte dra över havet till Whistler, kanada. Antingen så blir det 2 månader eller 4månader, allt helt enkelt hur allt klischar med boende o.s.v. </p><p></p><p>Är det någon mer som funderar på att åka? Vi letar efter lite folk som kanske skulle kunna vara intresserade av att haka på. Någon med erfarenhet som kanske har tips och trix? Har själv varit där 3 veckor innan... Sesongskorten är billigare innan oktober gubbar å kvinnor, hoppas någon skulle tycke att det vore kul...</p><p></p><p>MVH // r1k</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reeko, post: 126073, member: 31332"] Snart är det dags att stressboka upp allt och leta boende o.s.v. Jag och en annan poolare tänkte dra över havet till Whistler, kanada. Antingen så blir det 2 månader eller 4månader, allt helt enkelt hur allt klischar med boende o.s.v. Är det någon mer som funderar på att åka? Vi letar efter lite folk som kanske skulle kunna vara intresserade av att haka på. Någon med erfarenhet som kanske har tips och trix? Har själv varit där 3 veckor innan... Sesongskorten är billigare innan oktober gubbar å kvinnor, hoppas någon skulle tycke att det vore kul... MVH // r1k [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada - Whistler, 2mån eller 4mån
Tillbaka
Topp