Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada, Whistler-Blackomb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lina4ever" data-source="post: 3164" data-attributes="member: 14145"><p>Tja, var där förra säsongen och åker tillbaks en säsong till.</p><p>Vilket liftkort kostar 8000 ?? Tänk på att allt priser på nätet inte inkluderar skatten. Tror att ett säsongskort kostar ca 12000-13000 kr. Själv jobbade jag som volentär och fuskade till mig liftkort den vägen.</p><p>Boendet ja... Det är nästan hopplöst att fixa boende på plats i Whistler, om du inte vill betala skyhöga priser. Fixa nåt hemifrån. Vi ringde runt hur mycket som helst o försökte verkligen att fixa nåt bra. Slutade med att vi fick bo kvar på Backpackers hostel- i Creekside som är så där lagom snuskigt... Lokaliteterna sa nåt om att det var 1500 personer i överskott som sökte lägenhet och fick åka därifrån... Skidåkningen är helt otrolig, men priserna är svindyra. (Dyraste hörnet i Canada)</p><p></p><p>Lina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lina4ever, post: 3164, member: 14145"] Tja, var där förra säsongen och åker tillbaks en säsong till. Vilket liftkort kostar 8000 ?? Tänk på att allt priser på nätet inte inkluderar skatten. Tror att ett säsongskort kostar ca 12000-13000 kr. Själv jobbade jag som volentär och fuskade till mig liftkort den vägen. Boendet ja... Det är nästan hopplöst att fixa boende på plats i Whistler, om du inte vill betala skyhöga priser. Fixa nåt hemifrån. Vi ringde runt hur mycket som helst o försökte verkligen att fixa nåt bra. Slutade med att vi fick bo kvar på Backpackers hostel- i Creekside som är så där lagom snuskigt... Lokaliteterna sa nåt om att det var 1500 personer i överskott som sökte lägenhet och fick åka därifrån... Skidåkningen är helt otrolig, men priserna är svindyra. (Dyraste hörnet i Canada) Lina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada, Whistler-Blackomb
Tillbaka
Topp