Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ellay" data-source="post: 138153" data-attributes="member: 52626"><p>Tjaba tjena... Känns dom jag förstår dig....är precis i samma sitts... glider över till kanada den tionde... Har jag inte hittat nå boende inan, så blir det fernie o hostel, vilket är ganska billigt!!! Gå in på www.hostelworld.com å sök... boendena där verkar schyssta, det finns säng o sköna snubbar antar jag!!! Hör av dig .. kanske kan styra nåt tillsammnas?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ellay, post: 138153, member: 52626"] Tjaba tjena... Känns dom jag förstår dig....är precis i samma sitts... glider över till kanada den tionde... Har jag inte hittat nå boende inan, så blir det fernie o hostel, vilket är ganska billigt!!! Gå in på www.hostelworld.com å sök... boendena där verkar schyssta, det finns säng o sköna snubbar antar jag!!! Hör av dig .. kanske kan styra nåt tillsammnas? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanada!
Tillbaka
Topp