Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 806319" data-attributes="member: 49358"><p>Januari kan var både Hit eller miss då det oftast kan vara sjukt kallt. Så antingen är det så kallt att det </p><p>är molnfritt och inversion (molnen ligger lågt = kallt som fan under molnen och soligt och fint ovanför...brukar sedan gå hand i hand med otroligt ostabil snö när kylan kommer igen....eller så binder snön och blir superstabil) Eller så kräker det ner hela tiden.</p><p></p><p>Revelstoke och Kicking är iaf mina faves och så finns det sjuka turmöjligheter runt om som gör att du får sjuka puderåk...om du orkar gå en bit <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 806319, member: 49358"] Januari kan var både Hit eller miss då det oftast kan vara sjukt kallt. Så antingen är det så kallt att det är molnfritt och inversion (molnen ligger lågt = kallt som fan under molnen och soligt och fint ovanför...brukar sedan gå hand i hand med otroligt ostabil snö när kylan kommer igen....eller så binder snön och blir superstabil) Eller så kräker det ner hela tiden. Revelstoke och Kicking är iaf mina faves och så finns det sjuka turmöjligheter runt om som gör att du får sjuka puderåk...om du orkar gå en bit :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada !
Tillbaka
Topp