Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="690831" data-source="post: 45495"><p>Hej Olof</p><p>Jag har bott och jobbat i Canada.</p><p>Vad jag kan rekomendera är att bo i Canmore utanför Banff efter som att priser på boende är avsevärt mycket högre i national parkerna.</p><p>Alpine club of Canada har många adresser till privata uthyrare av rum.</p><p>Skidåkning?</p><p>Det beror helt på vad ni är ute efter.Topp-tur.Heli-ski.Traditonell.</p><p>Banff har fler talet av skidsystem men det som är utöver det vanliga är nog Lake Louise eller Sun Shine Village.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="690831, post: 45495"] Hej Olof Jag har bott och jobbat i Canada. Vad jag kan rekomendera är att bo i Canmore utanför Banff efter som att priser på boende är avsevärt mycket högre i national parkerna. Alpine club of Canada har många adresser till privata uthyrare av rum. Skidåkning? Det beror helt på vad ni är ute efter.Topp-tur.Heli-ski.Traditonell. Banff har fler talet av skidsystem men det som är utöver det vanliga är nog Lake Louise eller Sun Shine Village. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada?
Tillbaka
Topp