Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrick" data-source="post: 49395" data-attributes="member: 15213"><p>Hej,</p><p></p><p>billigast och ganska smidigt är Greyhound enl ovan MEN, när vi åkte förra året gick det att få tag i fanatastiskt bra priser på flyg till Castelegar inte alls långt från Nelson eller Red. Jag har för mig att man var tvungen att boka vidareflygningen direkt i sambnad och som kombination med resan till Kanada. Har för mig att tillägget till Biljetten Sverige-Kanada var under 1000 sek mot ca 5000sek om man kollade separat på priset Calg-Castl. Ring SAS eller någon av de andra som flyger på Kanada vad de kan erbjuda. Kom ihåg att med det upplägget sparar du in en bussresa på över 12 timmar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrick, post: 49395, member: 15213"] Hej, billigast och ganska smidigt är Greyhound enl ovan MEN, när vi åkte förra året gick det att få tag i fanatastiskt bra priser på flyg till Castelegar inte alls långt från Nelson eller Red. Jag har för mig att man var tvungen att boka vidareflygningen direkt i sambnad och som kombination med resan till Kanada. Har för mig att tillägget till Biljetten Sverige-Kanada var under 1000 sek mot ca 5000sek om man kollade separat på priset Calg-Castl. Ring SAS eller någon av de andra som flyger på Kanada vad de kan erbjuda. Kom ihåg att med det upplägget sparar du in en bussresa på över 12 timmar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
kanada
Tillbaka
Topp