Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanadensiska skidorter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="T-Boner" data-source="post: 100121" data-attributes="member: 46775"><p>Som svar till Robert51:</p><p>Vi åker den 1:a Feb. Vi har hyrt en bil (cheverolet cavalier) för 3200 kr inkl. försäkringar som behövs via Kilroy Travels. Det är nog bäst och billigast att hyra bilen hemifrån. Vi kommer fixa boende eftersom. Det lär nog inte vara billigare än en husbil, och möjligen lite bökigt att behöva leta varje gång man kommer till ny plats.</p><p></p><p>Till Mac:</p><p>Tack för tipset. Vi får se hur vi gör. Det du rekommenderar har vi också funderat på. Det är trots allt puderhålorna vi vill åt, inte försöka pressa in så många orter som möjligt. Kicking Horse verkar dock ha potential om det finns mycket snö... så vi får se.</p><p></p><p>/T</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="T-Boner, post: 100121, member: 46775"] Som svar till Robert51: Vi åker den 1:a Feb. Vi har hyrt en bil (cheverolet cavalier) för 3200 kr inkl. försäkringar som behövs via Kilroy Travels. Det är nog bäst och billigast att hyra bilen hemifrån. Vi kommer fixa boende eftersom. Det lär nog inte vara billigare än en husbil, och möjligen lite bökigt att behöva leta varje gång man kommer till ny plats. Till Mac: Tack för tipset. Vi får se hur vi gör. Det du rekommenderar har vi också funderat på. Det är trots allt puderhålorna vi vill åt, inte försöka pressa in så många orter som möjligt. Kicking Horse verkar dock ha potential om det finns mycket snö... så vi får se. /T [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanadensiska skidorter
Tillbaka
Topp