Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kananda Puder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 804843" data-attributes="member: 41231"><p>har varit ett par vintrar i kanada.</p><p></p><p>Bästa pudret kommer nere runt whitewater (nelson) och red mt. Där blir det galet lätt.</p><p>men där pallar du inte att vara en hel vinter. Kicking är ett kul ställa att åka på, om du pallar att hika kan du få sjukt mkt bra. Då har du även tillgång till rogers pass. Där är det bara hudar som gäller men satan så bra åkning. Perioden det snöar mest är allt från slutet av januari till mitten av mars. Men det kan dumpa när som lixom så dra dit innan jul och va där 4 månader iaf om du vill vara säker på att inte missa något epic. I whistler kan du räkna med att få jaga puder, det stället lider av chamonix hets. :D</p><p></p><p>Det är alltid hype om Kanada men det kommer lika bra snö i alperna bara du är på rätt plats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 804843, member: 41231"] har varit ett par vintrar i kanada. Bästa pudret kommer nere runt whitewater (nelson) och red mt. Där blir det galet lätt. men där pallar du inte att vara en hel vinter. Kicking är ett kul ställa att åka på, om du pallar att hika kan du få sjukt mkt bra. Då har du även tillgång till rogers pass. Där är det bara hudar som gäller men satan så bra åkning. Perioden det snöar mest är allt från slutet av januari till mitten av mars. Men det kan dumpa när som lixom så dra dit innan jul och va där 4 månader iaf om du vill vara säker på att inte missa något epic. I whistler kan du räkna med att få jaga puder, det stället lider av chamonix hets. :D Det är alltid hype om Kanada men det kommer lika bra snö i alperna bara du är på rätt plats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kananda Puder?
Tillbaka
Topp