Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Kangaroo-tävling avgjord!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 223980" data-attributes="member: 52654"><p>Har nu läst alla kommentarer gällande K-flippen och jag kan inte göra annat än att hålla med er. Jag tror att folk tror att man kan slänga fram nya dubbel-flippar varranan vecka. Att folk kanske börjar bli lite anti kangaroon tror jag till stor del kan beropå den rätt kassa mediabevakningen. Det vi fått se på tv etc har vart just från JOI och stadium winterjam och från din sida Jon var k-flippen det man fick se. Och just därför känns det som det är allt du gör. Självklart så ska ni båda fortsätta att slänga k-flppar. Förhoppningsvis så kommer det ge presic den varriation som sporten behöver för att bli ännu mer mediabevakad. </p><p></p><p>Som det tidigare nämts så tycker jag att ni gjorde rätt båda två som körde flippar i lördags de förgyllde tillställningen och det kan jag lova att alla håller med om. Sen vad dommarna höll på med ska vi inte prata om. JAg tycker persolningen att det är tävlings systemet som sviktar. Men tyvär så kan det nog bli svårt att hitta en tävlingsform som gynnar sportens växande samt den redan hängivna publiken och åkarnas vinnarvilja.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 223980, member: 52654"] Har nu läst alla kommentarer gällande K-flippen och jag kan inte göra annat än att hålla med er. Jag tror att folk tror att man kan slänga fram nya dubbel-flippar varranan vecka. Att folk kanske börjar bli lite anti kangaroon tror jag till stor del kan beropå den rätt kassa mediabevakningen. Det vi fått se på tv etc har vart just från JOI och stadium winterjam och från din sida Jon var k-flippen det man fick se. Och just därför känns det som det är allt du gör. Självklart så ska ni båda fortsätta att slänga k-flppar. Förhoppningsvis så kommer det ge presic den varriation som sporten behöver för att bli ännu mer mediabevakad. Som det tidigare nämts så tycker jag att ni gjorde rätt båda två som körde flippar i lördags de förgyllde tillställningen och det kan jag lova att alla håller med om. Sen vad dommarna höll på med ska vi inte prata om. JAg tycker persolningen att det är tävlings systemet som sviktar. Men tyvär så kan det nog bli svårt att hitta en tävlingsform som gynnar sportens växande samt den redan hängivna publiken och åkarnas vinnarvilja. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Kangaroo-tävling avgjord!
Tillbaka
Topp