Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Kangaroo-tävling avgjord!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_danerik_andersson" data-source="post: 224010" data-attributes="member: 50596"><p>jo visst har sw 1080 funnits längre än kangaroo. Men det är väll inte tricket som har utvecklats?! det är väll sporten?? sw 1260 och 1440 är ju också nya trick, men där gör man med grymma grabs från början, och det är väll därför att sporten har utvecklats ?!?</p><p></p><p>Personligen tycker jag inte en kangaroo slår en sw 1080 med en nosemute lr true tail. Sen tycker jag inte dubbelvolterna passar in i city tävlingar, det var coolare när du kunde chilla en kangaroo på joi. Men en anledning till att många tröttnade på k-flip var nog därför att du gjorde det genom hela finalen på joi, kangaroo skulle vara något speciellt, en dubbel flatspin 540. Och sen kommer du och gör det gång på gång. Som om det skulle vara jätte lätt. Och lika nu på king of style, du gjorde nåt annat hopp men sen bara kangaoo. Ta fram det vid vissa speciella tillfällen, då gillar nog både domarna och publiken det bättre.</p><p>Sen ser jag verkligen fram i mot en kangaroo mutegrab, det skulle vara grymt :p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_danerik_andersson, post: 224010, member: 50596"] jo visst har sw 1080 funnits längre än kangaroo. Men det är väll inte tricket som har utvecklats?! det är väll sporten?? sw 1260 och 1440 är ju också nya trick, men där gör man med grymma grabs från början, och det är väll därför att sporten har utvecklats ?!? Personligen tycker jag inte en kangaroo slår en sw 1080 med en nosemute lr true tail. Sen tycker jag inte dubbelvolterna passar in i city tävlingar, det var coolare när du kunde chilla en kangaroo på joi. Men en anledning till att många tröttnade på k-flip var nog därför att du gjorde det genom hela finalen på joi, kangaroo skulle vara något speciellt, en dubbel flatspin 540. Och sen kommer du och gör det gång på gång. Som om det skulle vara jätte lätt. Och lika nu på king of style, du gjorde nåt annat hopp men sen bara kangaoo. Ta fram det vid vissa speciella tillfällen, då gillar nog både domarna och publiken det bättre. Sen ser jag verkligen fram i mot en kangaroo mutegrab, det skulle vara grymt :p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Kangaroo-tävling avgjord!
Tillbaka
Topp