Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Kangaroo-tävling avgjord!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 224075" data-attributes="member: 45951"><p>Det låter som att det är dags för proffs "jibbarna" att organisera sej. Olsson/Wester känn er välkomna att kontakta mej för att dra upp riktlinjer ang. en ny organisation. Ni behöver ju ett fackförbund grabbar! Som helt enkelt tar till vara edera intressen. Tro faan att ett proffsjibber liv inte är en dans på rosor! </p><p></p><p>En långsam, feeeeeeeet cork 360 med full kontroll kommer för mej alltid vara skönare än att stressa runt en 1080 McFlax. </p><p></p><p>Jag har svårt att förstå problemet. Det har sagt att denna gren av skidåkning är en spektakulär publiksport. Att man då förvånas över att publiken vill ha variation är för mej määärkligt. Missförstå mej icke nu. Jag är grymt imponerad av alla som snurrar bak-å-fram och upp-å-ner. Att komma på ett nytt trick och inte bara leka "följa-john" med den stora massan måste vara ett slags kvitto på att man är på toppen? (Kangeroon e ett av de skönaste på länge må jag säga) Använd det inflytandet ni har och gör något åt problemet det. Hur svårt kan det vara? Se till att få vettiga hoppa att hoppa i, se till att få ett bedömningssystem som funkar, se till att få kalla öl och varma hamburgertallrikar. Hur svårt kan det vara att påverka? Det är ju ni fabrikssponsrade grabbar som ÄR sporten? Ta formula 1 pojkarna, eller vilken annan idrott som helst. Diggar dom inte villkoren så säger dom ifrån.</p><p></p><p>Men att folk tröttnar på att se samma trick genom kval ända fram till final kan väll inte komma som någon överaskning. Till och med i "Amped" får man kassa poäng om man gör samma trick hela vägen ner :D Att det inte är lätt att slänga runt massa svåra trick? Klart som faan, ska det vara lätt? </p><p></p><p>---------------------------------------------------------------------------------------------------</p><p>Så en fråga till Jon&Jacob;</p><p></p><p>Hur vill ni ha det? Hur skulle det se ut på tävlingarna om ni fick välja? Skulle va intressant att veta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 224075, member: 45951"] Det låter som att det är dags för proffs "jibbarna" att organisera sej. Olsson/Wester känn er välkomna att kontakta mej för att dra upp riktlinjer ang. en ny organisation. Ni behöver ju ett fackförbund grabbar! Som helt enkelt tar till vara edera intressen. Tro faan att ett proffsjibber liv inte är en dans på rosor! En långsam, feeeeeeeet cork 360 med full kontroll kommer för mej alltid vara skönare än att stressa runt en 1080 McFlax. Jag har svårt att förstå problemet. Det har sagt att denna gren av skidåkning är en spektakulär publiksport. Att man då förvånas över att publiken vill ha variation är för mej määärkligt. Missförstå mej icke nu. Jag är grymt imponerad av alla som snurrar bak-å-fram och upp-å-ner. Att komma på ett nytt trick och inte bara leka "följa-john" med den stora massan måste vara ett slags kvitto på att man är på toppen? (Kangeroon e ett av de skönaste på länge må jag säga) Använd det inflytandet ni har och gör något åt problemet det. Hur svårt kan det vara? Se till att få vettiga hoppa att hoppa i, se till att få ett bedömningssystem som funkar, se till att få kalla öl och varma hamburgertallrikar. Hur svårt kan det vara att påverka? Det är ju ni fabrikssponsrade grabbar som ÄR sporten? Ta formula 1 pojkarna, eller vilken annan idrott som helst. Diggar dom inte villkoren så säger dom ifrån. Men att folk tröttnar på att se samma trick genom kval ända fram till final kan väll inte komma som någon överaskning. Till och med i "Amped" får man kassa poäng om man gör samma trick hela vägen ner :D Att det inte är lätt att slänga runt massa svåra trick? Klart som faan, ska det vara lätt? --------------------------------------------------------------------------------------------------- Så en fråga till Jon&Jacob; Hur vill ni ha det? Hur skulle det se ut på tävlingarna om ni fick välja? Skulle va intressant att veta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Kangaroo-tävling avgjord!
Tillbaka
Topp