Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kängrufloppen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christmas_Inn" data-source="post: 234375" data-attributes="member: 60968"><p>håller inte riktigt med dig där. jag tyckar att det jon håller på att göra för sporten är att föra den framåt, att han utvecklar den och tar den till nya nivåer. som han sj säger så e det många som sätter en 10 nu för tiden och det är dags att komma med ngt nytt. det som skiljer jon från högstadiegrabbarna är att han faktist kan åka skidor dock, han har stil i sitt åkande och det gör honom så mkt bättre än dom andra. han har lång tid kvar vill säga och jag tycker inte det e dags att ha börja med ngt annat. han borde ist föröka utveckla den ännu mera medan han kan. han e en ikon för sporten och en stor idol för många mindre ungdomar som håller på med den. så sluta klanka ner på honom hela tiden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christmas_Inn, post: 234375, member: 60968"] håller inte riktigt med dig där. jag tyckar att det jon håller på att göra för sporten är att föra den framåt, att han utvecklar den och tar den till nya nivåer. som han sj säger så e det många som sätter en 10 nu för tiden och det är dags att komma med ngt nytt. det som skiljer jon från högstadiegrabbarna är att han faktist kan åka skidor dock, han har stil i sitt åkande och det gör honom så mkt bättre än dom andra. han har lång tid kvar vill säga och jag tycker inte det e dags att ha börja med ngt annat. han borde ist föröka utveckla den ännu mera medan han kan. han e en ikon för sporten och en stor idol för många mindre ungdomar som håller på med den. så sluta klanka ner på honom hela tiden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kängrufloppen?
Tillbaka
Topp