Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanonboende i Verbier!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sofiaing" data-source="post: 480238"><p>Hejsan!</p><p>Vi är fyra alternativt fem stycken (inte helt klart ännu) som har hyrt ett hus i Verbier precis vid Medran, en minut från Pub Mont Fort. Läget är alltså helt sjukt bra! Huset är 72 kvadrat och det finns plats för sex stycken. Whuecrew som han kallar sig här på Freeride har redan lagt ut en annons och detta är samma ställe tänkte bara göra ännu en annons då det brinner i knutarna för att hitta ytterligare en alternativt två till till huset. Priset ligger på ungefär 30 000 kr från 1 dec-30 april. Som sagt börjar tiden rinna iväg och betalningen måste ske snart så hör gärna av Er antingen till mej, Sofia eller Fredrik (whuecrew), här eller via mail (singemanson@hotmail.com).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sofiaing, post: 480238"] Hejsan! Vi är fyra alternativt fem stycken (inte helt klart ännu) som har hyrt ett hus i Verbier precis vid Medran, en minut från Pub Mont Fort. Läget är alltså helt sjukt bra! Huset är 72 kvadrat och det finns plats för sex stycken. Whuecrew som han kallar sig här på Freeride har redan lagt ut en annons och detta är samma ställe tänkte bara göra ännu en annons då det brinner i knutarna för att hitta ytterligare en alternativt två till till huset. Priset ligger på ungefär 30 000 kr från 1 dec-30 april. Som sagt börjar tiden rinna iväg och betalningen måste ske snart så hör gärna av Er antingen till mej, Sofia eller Fredrik (whuecrew), här eller via mail (singemanson@hotmail.com). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kanonboende i Verbier!
Tillbaka
Topp