Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kanterna är för mycket slipade på skidorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1202997" data-attributes="member: 83225"><p>Hm! Menar du egentligen sidorna på skidan? Det är sidewallen. Den ska se ut så. Det är chippat är ju kanten där sidewall och topsheet möts. Där ser det ut att finnas en del skavskador som man skulle kunna laga med typ epoxi för att få fukttätt. Sidewallen ser dock ut som den ska antar jag. Men om det känns konstigt att den inte är svårt får du nog bara måla den svart</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1202997, member: 83225"] Hm! Menar du egentligen sidorna på skidan? Det är sidewallen. Den ska se ut så. Det är chippat är ju kanten där sidewall och topsheet möts. Där ser det ut att finnas en del skavskador som man skulle kunna laga med typ epoxi för att få fukttätt. Sidewallen ser dock ut som den ska antar jag. Men om det känns konstigt att den inte är svårt får du nog bara måla den svart [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kanterna är för mycket slipade på skidorna
Tillbaka
Topp