Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kantreparation nödvändigt eller skita i?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1218293" data-attributes="member: 80520"><p>Tänkte faktiskt jag skulle fuska och var inne med den på lokala skidverkstan. Där blev den "utdömd" för att han inte kunde garantera att det skulle bli bra på en lättviktsskida - han sa i princip att fylla ut med epoxy, markera den skadade som högerskida (så att den skadade sidan blir yttersida) och hålla tummarna.</p><p></p><p>Men, en epoxyfråga då. Biltema-epoxyn jag nämnt förr är inte lättflytande, den är mer "standardkonsistens" på. Det där som användes i teton-tråden såg ju fint ut, men är som jag fattat det väldigt lättflytande för att tränga in ordentligt överallt. Finns det någon chans att det går fint med en variant som är något mer trögflytande?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1218293, member: 80520"] Tänkte faktiskt jag skulle fuska och var inne med den på lokala skidverkstan. Där blev den "utdömd" för att han inte kunde garantera att det skulle bli bra på en lättviktsskida - han sa i princip att fylla ut med epoxy, markera den skadade som högerskida (så att den skadade sidan blir yttersida) och hålla tummarna. Men, en epoxyfråga då. Biltema-epoxyn jag nämnt förr är inte lättflytande, den är mer "standardkonsistens" på. Det där som användes i teton-tråden såg ju fint ut, men är som jag fattat det väldigt lättflytande för att tränga in ordentligt överallt. Finns det någon chans att det går fint med en variant som är något mer trögflytande? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kantreparation nödvändigt eller skita i?
Tillbaka
Topp