Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kantreparation nödvändigt eller skita i?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1219187" data-attributes="member: 80520"><p>Uppföljning på följetongen. Ifyllnaden gick bra, men kanske lyckades få i lite för lite härdare. Epoxyn var som riktigt seg/hård kola typ. Men sicklade och slipade, fick det hyfsat jämnt. Fick dock små kanter i övergången mellan epoxy och basplast, slipade ur det lite och la på ptex. Vete fan om det gjorde någon skillnad. Ser ut som skit, men ingenting spricker eller poppar ut när jag handflexar skidorna aggressivt. Imorrn tänker jag att jag ska ut och provköra.</p><p></p><p>[ATTACH=full]7761[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]7762[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1219187, member: 80520"] Uppföljning på följetongen. Ifyllnaden gick bra, men kanske lyckades få i lite för lite härdare. Epoxyn var som riktigt seg/hård kola typ. Men sicklade och slipade, fick det hyfsat jämnt. Fick dock små kanter i övergången mellan epoxy och basplast, slipade ur det lite och la på ptex. Vete fan om det gjorde någon skillnad. Ser ut som skit, men ingenting spricker eller poppar ut när jag handflexar skidorna aggressivt. Imorrn tänker jag att jag ska ut och provköra. [ATTACH type="full"]7761[/ATTACH] [ATTACH type="full"]7762[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kantreparation nödvändigt eller skita i?
Tillbaka
Topp