Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Kaos på ns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The_Snarf" data-source="post: 917857"><p>jepp. det är koas på ns.</p><p>helt totalt kaos, eller så är det väl jag som är lite ovan ns.</p><p>det är ju typ som en annan grej med freeride, mycke lungnare och inte lika</p><p>många trådar som skapas av bara ingenting (kan tycka att denna tråd är rätt så värdelös).</p><p>vad ska man säga? att ns är överbefolkat? eller är (de flesta) på freeride lite försiktigare med trådskapandet?</p><p>hade jag lagt upp detta inlägg på ns hade jag haft 100+ på några minuter. det är sjukt</p><p>jao det var allt från mig</p><p>// kebabmannen på FR och NS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Snarf, post: 917857"] jepp. det är koas på ns. helt totalt kaos, eller så är det väl jag som är lite ovan ns. det är ju typ som en annan grej med freeride, mycke lungnare och inte lika många trådar som skapas av bara ingenting (kan tycka att denna tråd är rätt så värdelös). vad ska man säga? att ns är överbefolkat? eller är (de flesta) på freeride lite försiktigare med trådskapandet? hade jag lagt upp detta inlägg på ns hade jag haft 100+ på några minuter. det är sjukt jao det var allt från mig // kebabmannen på FR och NS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Kaos på ns?
Tillbaka
Topp