Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Karhu Jak Team Edition 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="L_vgren" data-source="post: 847303" data-attributes="member: 91453"><p>En snabbkurs i engelska:</p><p></p><p>Det engelska ordet <strong><em>Retailers</em></strong> översätts (enligt tyda.se) till <em>detaljhandlare, detaljist</em>. (själv skulle jag översätta det till <em>återförsäljare</em>)</p><p></p><p>Med denna kunskap kunde jag, efter att jag hade tittat klart på bilden av skidan som du länkade, på samma sida (!) hitta en säljare i Sverige, Thomas Eriksson tel.076-774 58 21. </p><p></p><p>Och utan att överdriva, så tog det inte mer än 30 sekunder att hitta denna information.</p><p></p><p>Där skulle i alla fall jag börja om jag var intresserad av att <em>få tag på dom</em>.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="L_vgren, post: 847303, member: 91453"] En snabbkurs i engelska: Det engelska ordet [b][i]Retailers[/i][/b] översätts (enligt tyda.se) till [i]detaljhandlare, detaljist[/i]. (själv skulle jag översätta det till [i]återförsäljare[/i]) Med denna kunskap kunde jag, efter att jag hade tittat klart på bilden av skidan som du länkade, på samma sida (!) hitta en säljare i Sverige, Thomas Eriksson tel.076-774 58 21. Och utan att överdriva, så tog det inte mer än 30 sekunder att hitta denna information. Där skulle i alla fall jag börja om jag var intresserad av att [i]få tag på dom[/i]. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Karhu Jak Team Edition 130
Tillbaka
Topp